El SAC i la difusió de la cultura de les Balears, un bressol d'influències a través de la mar

Les Illes Balears són molt més que un dels principals centres turístics de la Mediterrània. Són un entorn generador de creativitat, art, música i gastronomia. Un paradís amb un paisatge que embadaleix.

L'arxipèlag és pura diversitat, lluny de la uniformitat, cada illa té el seu propi caràcter i història, a més d’un patrimoni cultural monumental que tanca l'empremta i el testimoni de totes les cultures que hi han recalat.

Conscients que la cultura genera progrés i coneixement, fa anys que la impulsam mitjançant el Servei d'Activitats Culturals (SAC). Un autèntic agitador i dinamitzador de la vida cultural de la comunitat universitària.

El Servei d'Activitats Culturals: dinamitzam la teva experiència cultural a la UIB

El SAC sorgeix per oferir al·licients artístics i creatius de tot tipus al món universitari i a la societat en general. No només per difondre la cultura; sinó que ens implicam en la producció de projectes culturals de la mateixa Universitat. En el teu cas, com a estudiant, trobaràs un servei que valorarà les teves propostes i els donarà rellevància. Un exemple a destacar és la jove Orquestra Universitat de les Illes Balears.

Les ofertes del SAC es concentren en:

• La producció de projectes propis, especialment per aconseguir el reconeixement de fets culturals minoritaris.
  • Les propostes formatives i culturals que genera la Universitat.
  • La divulgació de diverses expressions culturals, siguin pròpies de la Universitat (ciència, formació, art...) o creades per persones externes a la institució.
  • La col·laboració amb entitats i institucions que també es dediquen a la projecció i producció cultural, tant en l'ús d'espais com en la producció conjunta d'espectacles i activitats.

Visita la pàgina del Servei d'Activitats Culturals.

Potser t'interessa saber més coses sobre el fons artístic de la UIB.

Sabies que el Campus Universitari acull una ruta de murals d'art urbà? T'ho contam aquí.