Activitats esportives a la UIB

Per fomentar la pràctica d'activitat fisicoesportiva, la UIB posa a disposició de la comunitat universitària espais a l'aire lliure i instal·lacions esportives per tot el campus.

La UIB disposa d'un circuit per fer activitats ludicoesportives a l'aire lliure, amb una porteria de futbol sala, una xarxa de voleibol, un parc de cal·listènia, un circuit de cros i un altre d'orientació. També ha habilitat microespais esportius amb taules de ping-pong i materials perquè els estudiants els utilitzin durant el temps lliure.

A més, ofereix la possibilitat d'emprar les instal·lacions de CampusEsport a un preu econòmic i amb una oferta variada tant d'espais (piscina, sala de fitnes, pavelló, pistes de tennis i pàdel exteriors, camps de gespa, sales d'activitats dirigides) com d'activitats (atletisme, natació, activitats dirigides, programació d'excursions).

Compromesa amb el benestar i la salut de la comunitat universitària, l’Oficina d'Universitat Saludable i Sostenible (OUSIS) ha emprès diferents campanyes.

Espai de bienestar en activitat física: disposam d’una consulta gratuïta d’assessorament, avaluació de la condició física i prescripció d’exercici físic per a tots els membres de la comunitat universitària.