Viu la UIB amb benestar emocional

Viure la teva etapa universitària és molt més que anar a classe i aprovar exàmens. Les relacions socials, la construcció de la teva personalitat o el dia a dia al campus universitari són factors que marcaran el teu futur i el de, probablement, part del teu entorn. És per això que, a l'Oficina d'Universitat Saludable i Sostenible de la UIB (OUSIS), ens fixam com a objectiu el teu benestar emocional.

Forma't en l'assignatura més important: tu mateix

Adquirir habilitats socials com la comunicació efectiva, les activitats prosocials, l'assertivitat o l'empatia és clau en aquest important aspecte de la vida. T'ajudam a adquirir aquestes habilitats mitjançant cursos i tallers.

Oferim recursos perquè prenguis consciència de les teves pròpies emocions i les dels altres i sàpigues identificar-les; aprèn a regular les emocions de manera apropiada aplicant estratègies adequades, com ara la relaxació, la respiració completa o el sentit de l'humor.

Per estar bé amb els teus companys, el millor és estar bé amb tu mateix.

Comença a treballar en tu amb les activitats de l'OUSIS

Programes i projectes

Amb la campanya de missatges saludables Un Missatge Saludable per a un Objectiu Comú, impulsada des de la Xarxa Espanyola d'Universitats Saludables; n’hi ha que també recullen la importància del benestar emocional.

I edició del concurs d’imatges «Reflecteix la felicitat»

Infografies

«Per viure millor»

Curs d'Habilitats per a la Vida