Dra. Glòria Grases Colom
- 971172588 (2588)
- Despatx A-212segon pisGuillem Cifre de Colonya
Currículum
Currículum breu
Llicenciada en psicologia per la Universitat de les Illes Balears. Ha realitzat la Tesi Doctoral titulada: "Estudio sobre la ansiedad y el estrés: Su relación con parámetros bioquímicos y su influencia en el rendimiento académico. Estrategias para reducir los niveles de ansiedad en los estudiantes" Dirigida pel Prof. Dr. Eduard Rigo Carratalà.
Experiència professional: Ha estat professora de Suport a la Integració d'Alumnes amb Necessitats Educatives Especials en el nivell d'ESO al Col·legi Es Liceu, Pont d'Inca (Marratxí). I és Psicòloga Infantil al Centre de Neurologia i Psicologia Mèdica 'Clonus' des del 2001.
Experiència docent: És professora associada a la Universitat de les Illes Balears des del 2002. I Professora del Centre d'Ensenyament Superior Alberta Giménez (CESAG) des del 2010.
Ha estat professora de Psicologia Evolutiva i de l'Educació per l'Ensenyança Secundària Obligatòria del curs per a l'obtenció del Certificat d'Aptitud Pedagògica (CAP) i Professora del Màster en Formació del professorat de la UIB.
Ha participat en diversos projectes d'investigació en el que destaca: "El estudio del Sluggish Cognitive Tempo (SCT) en un diseño longitudinal para mejorar la conceptualización del trastorno por déficit de atención e hiperactividad (TDAH)". De l'any 2011 al 2014. Investigador principal: Prof. Dr. Mateu Servera Barceló.
Ha realitzat diverses publicacions entre les que destaquen:
- Grases, G., Pérez-Castelló, J.A., Sanchis, P., Casero, A., Perelló, J., Isern, B., Rigo, E., Grases, F. (2006). Anxiety and stress among science students. Study of calcium and magnesium alterations. Magnesium research, 19 (2); 102-106.
- Grases, G., Rigo, E., Sánchez-Curto, C., Adrover-Roig, D. (2012). Relación entre el humor positivo y la ansiedad Rasgo y Estado. Ansiedad y Estrés, 18 (1), 79-90.
- Bernad, M.M., Servera, M., Grases, G., Collado, S. Burns, L. (2014). A Cross-Sectional and Longitudinal Investigation of the External Correlates of Sluggish Cognitive Tempo and ADHD-Inattention Symptoms Dimensions. Journal of Abnormal Child Psychology. DOI 10.1007/s10802-014-9866-9.
- Grases, G., Colom, M.A., Fernández, R.A., Costa-Bauzà, A., Grases, F. (2014). Evidence of higher oxidative status in depression and anxiety. Oxidative Medicine and cellular longevity. Vol. 2014, art. ID 430216, 5 Pags. http://dx.doi.org/10.1155/2014/430216
Docència
Horari de tutories
Cal concertar cita prèvia amb la professora per a fer una tutoriaAssignatures on imparteix docència. Any acadèmic 2024-25
Docència dels 5 anys anteriors
Assignatura | Informació a l'estudi on la va impartir |
---|---|
21318 - Psicologia de la Personalitat |
|
21320 - Psicologia de l'Educació |
|
22107 - Psicologia del Desenvolupament en l'Edat Escolar | |
22126 - Pràctiques I d'Educació Primària | |
22129 - Pràctiques II d'Educació Primària |
Recerca
Grups de recerca
Grup | Tipus de participació |
---|---|
Investigació en Desenvolupament, Educació i Llenguatge (I+DEL) | Col·laboradora |