Dr. César Llorente López
Professor associat
Didàctica i Organització Escolar
- Despatx B-001 (Associats)planta baixaGuillem Cifre de Colonya
Currículum
Currículum breu
Professor de Pedagogia Aplicada i Psicología Evolutiva de la Universitat de les Illes Balears. Doctorant en Educació Inclusiva. Llicenciat en Psicologia i Diplomat en Ciències Empresarials, Especialista en Gestió Empresarial, Psicoterapia Constructivista i DEA en Dinàmiques Motivacionals per la Universitat de Barcelona. És Director General d'OMNEOM, President de l'escola de Turemprenedors i del TANGRAM Institute, Patró de la Fundació per a l'Eduació Emocional, FEM, Director del Postgrau en Formació Organitzacional de la UIB y creador del Métode TANGRAM de modificació d'actituts. És autor entre altres d''Univers: intervención en campos de refugiados bosnios' (1997), 'El método TANGRAM' (2010), y 'Coworking: compartir para crecer' (2012).
Més informació
Docència
Horari de tutories
Cal concertar cita prèvia amb el professor per a fer una tutoriaAssignatures on imparteix docència. Any acadèmic 2024-25
- 22216 - Avaluació d'Institucions, Programes i Processos Educatius i Formatius. Grau de Pedagogia (Pla 2016) a Mallorca.
- 22210 - Formació en l'Organització. Grau de Pedagogia (Pla 2016) a Mallorca.
- 22232 - Treball de Fi de Grau de Pedagogia. Grau de Pedagogia (Pla 2016) a Mallorca.
- 11025 - Anàlisi de Necessitats Formatives. Màster Universitari en Gestió de Recursos Humans. Intervenció Psicològica i Pedagògica.
- 10728 - Funció Pedagògica. Màster Universitari en Gestió de Recursos Humans. Intervenció Psicològica i Pedagògica.
- 11026 - Treball de Fi de Màster. Màster Universitari en Gestió de Recursos Humans. Intervenció Psicològica i Pedagògica.
Docència dels 5 anys anteriors
Assignatura | Informació a l'estudi on la va impartir |
---|---|
11025 - Anàlisi de Necessitats Formatives | |
11026 - Treball de Fi de Màster | |
22210 - Formació en l'Organització | |
22223 - Pràctiques Acadèmiques Externes de Pedagogia | |
22232 - Treball de Fi de Grau de Pedagogia |