Botar al contingut
Escolta

Dra. Sara Bagur Pons

Dra. Sara Bagur Pons
Professora ajudanta doctora
Didàctica i Organització Escolar

Currículum

Currículum breu

És Doctora en Educació amb Menció Internacional. Graduada en Educació Primària amb menció en Suport Educatiu (Premi extraordinari)Màster Universitari en Primera Infància: Perspectives i Línies d'Intervenció (Premi extraordinari). Especialista Universitari en Atenció Primerenca: Detecció, Diagnòstic i Tractament en l'Infant de 0 a 6 anys. Contractada postdoctoral per Formació del Professorat Universitari (FPU) en el Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació (PAPE). Membre del Grup d'Investigació en Escola Inclusiva i Diversitat (GREID). Membre del Servei d'Assessorament a la Recerca (SAR) de l'IRIE. 

Docència

Horari de tutories

Cal concertar cita prèvia amb la professora per a fer una tutoria

Assignatures on imparteix docència. Any acadèmic 2023-24

Docència dels 5 anys anteriors

Assignatura Informació a l'estudi on la va impartir
10679 - Mètodes i Tècniques d'Investigació Social
  • Màster Universitari en Polítiques d'Igualtat i Prevenció de la Violència de Gènere2022-23
11867 - Programes d'Atenció Primerenca
  • Màster Universitari en Investigació i Intervenció Psicoeducativa2022-23
11904 - Pràctiques Externes
  • Màster Universitari en Investigació i Intervenció Psicoeducativa2022-23
11905 - Treball Final de Màster
  • Màster Universitari en Investigació i Intervenció Psicoeducativa2022-23
22010 - Educació Inclusiva
22111 - Educació Inclusiva
22129 - Pràctiques II d'Educació Primària
22132 - Treball de Fi de Grau d'Educació Primària
  • Grau d'Educació Primària2022-23
22163 - Pràctiques de Menció: Suport Educatiu
  • Grau d'Educació Primària2022-23
22164 - Pràctiques de Menció: Audició i Llenguatge
  • Grau d'Educació Primària2020-21
22239 - Anàlisi de Dades en la Investigació Educativa

Recerca

Grups de recerca

Grup Tipus de participació
Estudis de Gènere Col·laboradora

Llibres

  • Verger, S., Bagur, S., Forteza, D., Rotger, M. y Rosselló, M.R. (2022). Buenas Prácticas Inclusivas en las Islas Baleares. En Darretxe, L., Berastegi, N. y Gaintza, Z. (Coords.). Buenas Prácticas Inclusivas en la respuesta al alumnado con enfermedades raras (pp.89-116). Octaedro.

Publicacions

 

  • Bagur, S., Cañas-Lerma, A.J., Mut-Amengual, B. y Verger, S. (2023). The impact of family characteristics on the level of empowerment and the level of Family Quality of Life of parents using Early Childhood Intervention services. International Journal of Developmental Disabilities. https://doi.org/10.1080/20473869.2023.2232561
  • Mut-Amengual, B., Rosselló-Ramon, M.R., Bagur, S. y Verger, S. (2023). Análisis de las guías docentes de los TFG en las universidades españolas. Revista Complutense de Educación, 34(4), 481-494. https://doi.org/10.5209/rced.79434
  • Bagur, S., Paz-Lourido, B., Mut-Amengual, B. y Verger, S. (2022). Relationship between parental mental health and developmental disorders in early childhood. Health & Social Care in the Community, 30(6), 1-10. https://doi.org/10.1111/hsc.13891
  • Bagur, S. y Verger, S. (2022). Educación Inclusiva y Pedagogía Hospitalaria: las Actitudes Docentes Promotoras de la Inclusión. Revista Brasileira de Educaçao Especial, 28, 379-398. https://doi.org/10.1590/1980-54702022v28e0140 
  • Moll-Riquelme, I., Bagur, S. y Rosselló, M.R. (2022). Resilience: Conceptualization and Keys to Its Promotion in Educational Centers. Children, 9(8), 1183. https://doi.org/10.3390/children9081183
  • El Jouhri, N., Bagur, S., Verger, S. y Rosselló, M. R. (2022). El alumnado inmigrante y la mediación lingüística infantojuvenil. Magis: Revista Internacional de Investigación en Educación, 15, 1-25. https://doi.org/10.11144/Javeriana.m15.aiml
  • Bagur, S., Paz-Lourido, B., Rosselló, M. R. y Verger, S. (2022). Empowerment, anxiety and depression in families using early childhood intervention services. European Journal of Special Needs Education. https://doi.org/10.1080/08856257.2022.2062908
  • Bagur, S., Rosselló, M.R., Paz-Lourido, B. y Verger, S. (2021). El enfoque integrador de la metodología mixta en la investigación educativa. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa, 27(1). https://doi.org/10.30827/relieve.v27i1.21053
  • Verger, S., Riquelme, I., Bagur, S. y Paz-Lourido, B. (2021). Satisfaction and Quality of Life of Families Participating in Two Different Early Intervention Models in the Same Context: A Mixed Methods Study. Frontiers in Psychologyhttps://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.650736
  • Bagur, S. y Verger, S. (2020). Evidencias y retos de la Atención Temprana: el modelo centrado en la familia. Siglo Cero51(4), 69-92. https://doi.org/10.14201/scero20205146992
  • Bagur, S. y Verger, S. (2020). Las actitudes docentes como ejes transversales de la Educación Inclusiva. En Fernández, M. y Heras, D. (Coord.). Ampliando Horizontes en Educación Inclusiva. Universidad de Burgos. 

 

Projectes

Projectes

  • Proyecto I+D+i: Cuidados Paliativos y Calidad de Vida en la Infancia y la Adolescencia. Respuestas Educativas Personalizadas, Contextualizadas e Interdisciplinares (CPYCVIA). Ministerio de Ciencia e Innovación. (Desde el 1/09/2021 hasta el 31/08/2025).
  • Proyecto de Innovación Docente: Mestres Miren Mestres: el llegat d'un bon docent. Financiamiento: Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE)  (2021-2022)
  • Proyecto de Innovación Docente: Metodologies d’Investigació en els Treballs de Fi de Grau: Pla de Formació Experimental per a l’Alumnat dels Graus d’Educació Infantil i Educació Primària. Financiamiento: Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE) (2022-2024)
  • Proyecto de la I Convocatoria de ayudas para la investigación sobre y para el desarrollo 2022-23: Grupo de apoyo dirigido a familias usuarias del CEDIU - Universidad de Cuenca, para la promoción del empoderamiento y la calidad de vida familiar (OCDS-REC2023/08)

    OCDS-REC2023/08

Transferència

Transferència

Documental

L'Atenció Primerenca: el Dret dels Infants 

Més informació: https://www.youtube.com/watch?v=haPPWQmjCuI&t=12s

 

Documental

Mestres Miren Mestres: el Llegat d'un Bon docent

Més informació: https://www.youtube.com/watch?v=WrX4fLVuasw

 

Facebook de la UIB Twitter de la UIB Linkedin de la UIB Instagram de la UIB Youtube de la UIB Spotify de la UIB Telegram de la UIB
Google+ UIB