Jorge Luis Guirado Moreno
- REDINETplanta baixaGuillem Cifre de Colonya
Currículum
Currículum breu
El doctorand Jorge Luis Guirado Moreno (Palma, 1993) ha obtingut actualment una beca de la CAIB amb un contracte predoctoral en el departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de la Educació.
És graduat en Educació primària a l'any 2019, amb menció en Audició i Llenguatge a la Universitat de les Illes Balears (UIB). A aquest any va obtenir la Beca de Colaboració del Ministeri de Educació. L'any següent va obtenir el Màster Oficial en Estudis Avançats sobre el Llenguatge, la Comunicació i les seves Patologies de la Universitat de Salamanca (USAL). Actualment, està cursant el doctorat en Educació a la UIB, on desenvolupa els seus interessos científics que són l' alumnat amb dificultats, l'assetjament escolar, el control cognitiu i el llenguatge.
És membre del grup de investigació I+DElab on investiga aspectes relacionats amb la regulació emocional, mecanismes cognitius o llenguatge.
Docència
Horari de tutories
Cal concertar cita prèvia amb el professor per a fer una tutoriaAssignatures on imparteix docència. Any acadèmic 2024-25
- 22119 - Intervenció Psicoeducativa en les Dificultats del Llenguatge en el Context Escolar. Grau d'Educació Primària a Mallorca.
- 21320 - Psicologia de l'Educació. Grau de Psicologia (pla 2020) a Mallorca.
- 22107 - Psicologia del Desenvolupament en l'Edat Escolar. Doble titulació: Grau d'Educació Infantil i Grau d'Educació Primària a Mallorca.
Docència dels 5 anys anteriors
Assignatura | Informació a l'estudi on la va impartir |
---|---|
22107 - Psicologia del Desenvolupament en l'Edat Escolar | |
22119 - Intervenció Psicoeducativa en les Dificultats del Llenguatge en el Context Escolar | |
22164 - Pràctiques de Menció: Audició i Llenguatge |
|
Recerca
Grups de recerca
Grup | Tipus de participació |
---|---|
Investigació en Desenvolupament, Educació i Llenguatge (I+DEL) | Membre |
Especialitats
Articles
Data de publicació | Referència |
---|---|
2021-03-01 | Guirado-Moreno, J. L., Sánchez-Azanza, V., Adrover-Roig, D., Valera-Pozo M. y Aguilar-Mediavilla, E. (2021).Intervención en el control inhibitorio en niños con y sin trastorno de lenguaje dentro del aula. Revista de Investigación en Logopedia, 11(Núm. Especial), 115-128. https://dx.doi.org/10.5209/rlog.69256 |