Botar al contingut

Laia Riera Negre

Laia Riera Negre
Capítol 6 ( Personal Investigador en Formació FPI MIN )

Currículum

Currículum breu

Contracte pre-doctoral de Formació de Personal Investigador (FPI) i doctoranda en Educació per la Universitat de les Illes Balears (UIB). És membre del Grup d'Investigació en Educació Inclusiva i Diversitat (GREID) de la mateixa universitat. Forma part de l'equip d'investigació del projecte I+D+i "Cures pal·liatives i qualitat de vida a la infància i l'adolescència. Respostes educatives personalitzades, contextualitzades i interdisciplinars (CPYCVIA)" [PID2020-114712RB-I00]. Va col·laborar en el projecte "Solucions educatives per la millora de la qualitat de vida de l'infant amb una malaltia minoritària des d'una intervenció innovadora i transdisciplinar" [EDU2016-79402-R]. Ha participat com investigadora en el projecte europeu "Transform to improve inclusion at university" en col·laboració amb la Universitat de Barcelona (UB) i la Université de Montpellier. Ha col·laborat al projecte d'innovació "Promoció de la metodologia ApS per la sensibilització de la comunitat universitària respecte als ODS amb InèditNet" [PID_ODS212204] en el marc dels Objectius de Desenvolupament Sostenible. Forma part de l'equip del projecte "GeniusUp. Videojoc Educatiu Multimodal per RV/RV i iTv" amb referència FCT-21-17077. Forma part de l'equip docent a l'assignatura "Bases Didàctiques i Disseny Curricular" a la doble titulació d'educació infantil i primària, i a l'assignatura "Metodologia Qualitativa" del Màster Universitari en Investigació i Intervenció Psicoeducativa. Ha estat tutora d'un TFM al màster de "Pedagogia Hospitalària al Llarg de la Vida" de la UB, i actualment és supervisora de les pràctiques a l'associació InèditHos del grau de pedagogia de la UIB. És revisora d'articles (Referee) a la Revista Electrònica de Tecnologia Educativa EDUTEC-E. Coordinadora de l'equip de voluntariat de l'associació InèditHos "Investigació i Intervenció Educativa i Tecnològica en el camp de la Pedagogia Hospitalària", on també desenvolupa funcions com a voluntària. Les seves línies d'interès són la Pedagogia Hospitalària, la Qualitat de Vida, les Cures Pal·liatives Pediàtriques, la Robòtica Social i les Metodologies d'Investigació.

Currículum

Contracte pre-doctoral de Formació de Personal Investigador (FPI) i doctoranda en Educació per la Universitat de les Illes Balears (UIB). És membre del Grup d’Investigació en Educació Inclusiva i Diversitat (GREID) de la mateixa universitat. Forma part de l’equip d’investigació del projecte I+D+i “Cures pal·liatives i qualitat de vida a la infància i l’adolescència. Respostes educatives personalitzades, contextualitzades i interdisciplinars (CPYCVIA)” [PID2020-114712RB-I00]. Va col·laborar en el projecte “Solucions educatives per la millora de la qualitat de vida de l’infant amb una malaltia minoritària des d’una intervenció innovadora i transdisciplinar” [EDU2016-79402-R]. Ha participat com investigadora en el projecte europeu “Transform to improve inclusion at university” en col·laboració amb la Universitat de Barcelona (UB) i la Université de Montpellier. Ha col·laborat al projecte d’innovació “Promoció de la metodologia ApS per la sensibilització de la comunitat universitària respecte als ODS amb InèditNet” [PID_ODS212204] en el marc dels Objectius de Desenvolupament Sostenible. Forma part de l’equip del projecte “GeniusUp. Videojoc Educatiu Multimodal per RV/RV i iTv” amb referència FCT-21-17077. Ha estat tutora d’un TFM al màster de “Pedagogia Hospitalària al Llarg de la Vida” de la UB, i actualment és supervisora de les pràctiques a l’associació InèditHos del grau de pedagogia de la UIB. És revisora d’articles (Referee) a la Revista Electrònica de Tecnologia Educativa EDUTEC-E. Coordinadora de l’equip de voluntariat de l’associació InèditHos “Investigació i Intervenció Educativa i Tecnològica en el camp de la Pedagogia Hospitalària”, on també desenvolupa funcions com a voluntària. Les seves línies d’interès són la Pedagogia Hospitalària, la Qualitat de Vida, les Cures Pal·liatives Pediàtriques, la Robòtica Social i les Metodologies d’Investigació.

Docència

Horari de tutories

Cal concertar cita prèvia amb la professora per a fer una tutoria

Docència dels 5 anys anteriors

Assignatura Informació a l'estudi on la va impartir
11864 - Metodologia Qualitativa
  • Màster Universitari en Investigació i Intervenció Psicoeducativa2022-23, 2023-24
11904 - Pràctiques Externes
  • Màster Universitari en Investigació i Intervenció Psicoeducativa2023-24
11905 - Treball Final de Màster
  • Màster Universitari en Investigació i Intervenció Psicoeducativa2023-24
22100 - Bases Didàctiques i Disseny Curricular
  • Doble titulació: Grau d'Educació Infantil i Grau d'Educació Primària2023-24
22111 - Educació Inclusiva
  • Doble titulació: Grau d'Educació Infantil i Grau d'Educació Primària2023-24
22163 - Pràctiques de Menció: Suport Educatiu
  • Grau d'Educació Primària2023-24
Facebook de la UIB Bluesky de la UIB Linkedin de la UIB Instagram de la UIB Youtube de la UIB Spotify de la UIB
Google+ UIB
Escolta