Programes autonòmics
Projectes d'R+DT autonòmics
-
Projectes de recerca científica i tecnològica GOIB
CONVOCATÒRIA: 2018 - TancadaAQUESTA CONVOCATÒRIA ESTÀ TANCADA: El termini de la convocatòria va acabar el dia 17 de desembre de 2018.
Organismes convocants:
1. RESUM
La finalitat d'aquesta convocatòria és donar suport a projectes de recerca científica i tecnològica originals (no s'admeten projectes presentats a altres convocatòries), que s'han de desenvolupar a centres públics i privats sense ànim de lucre de les Illes Balears.
L'objectiu principal és promoure la generació de coneixement científic i tecnològic i la recerca de qualitat evidenciada, tant per la internacionalització de les activitats i la publicació dels resultats, com per la seva contribució a la solució dels problemes socials, econòmics i tecnològics de la societat de les Illes Balears.
Modalitats:
a) Modalitat 1: projectes individuals, gestionats per una única entitat i executats en la seva totalitat per un únic equip dinvestigació. Seran gestionats per un únic CIF i lequip estarà format per participants duna o varies entitats en tot el seu conjunt.
b) Modalitat 2: projectes coordinats, conformats per dos subprojectes, cadascun dells gestionats independenment, i executats per equips dinvestigació diferent. Les entitats que els gestionen poden ser la mateixa o distinta entitat i els equips seran diferents.
Tipus dactivitats:
Investigació bàsica: Podran ser actuacions objectes dels projectes els treballs experimentals o teòrics empresos amb lobjectiu primordial dadquirir nous coneixents.
Investigació aplicada: Així mateix, també tindran cabuda les actuacions de recerca planificada.
Temàtiques:
a) Estudi i revaloració del patrimoni històric i cultural.
b) Transició energètica.
c) Coneixement, protecció i recuperació del medi natural.
d) Coneixement sobre el funcionament, la modernització i la recuperació del medi, rural, agrari i marí.
e) Coneixement sobre el canvi climàtic.
f) Tecnologies relacionades amb làmbit turístic.
g) Investigació dexcel·lència.
Durada:
La durada dels projectes (i dels subprojectes que el conformen) ha de ser de tres anys: els projectes s'han d'iniciar i finalitzar d'acord amb les dates establertes en la resolució definitiva de l'ajut.Subvenció màxima:
120.000 euros per projecte2. REQUISITS DE L'EQUIP D'INVESTIGACIÓ, INVESTIGADOR PRINCIPAL I INVESTIGADOR COORDINADOR
Doctors i el personal amb categoria de titulat superior. Podran ser col·laboradors de lequip els diplomats i tècnics de suport.
Cap membre de lequip investigador, ni cap col·laborador pot constar en més dun projecte o subprojecte en aquesta convocatòria.
Cap investigador principal pot constar en més dun projecte o subprojecte en aquesta convocatòria. Lincompliment daquest requisit determinarà directament lexclusió del projecte.
Els dos investigadors principals podran estar vinculats a una mateixa entitat o cada un dells a una entitat diferent.
La resta dels membres de lequip investigador o personal col·laborador podran mantenir una relació funcionarial, estatutària o laboral (indefinida o temporal) amb lentitat beneficiària o amb altre entitat que compleixi els requisits previst a larticle 3. 1. El percentatge mínim de personal vinculat (relació funcionarial o laboral) amb lentitat beneficiària respecte al total del personal del projecte serà del 50%.3. TERMINI
Fins al 17 de desembre de 2018.
IMPORTANT: Us demanam que, en quan tingueu elaborat lequip investigador i el pressupost, ens ho faceu arribar per correu electrònic (osr.gestiotecnica@uib.es), abans de tancar la sol·licitud definitiva.
Es revisarà que els conceptes de despesa i la composició dels equips investigadors sajustin a les condicions de la convocatòria.Per tal dobtenir la firma del representant legal i presentar la sol·licitud, les sol·licituds hauran de presentar-se, amb tota la documentació corresponent, a l'Oficina de Suport a la Recerca fins a l'11 de desembre de 2018.
Presentació de documentació:
Novetat: Hi ha una part de la documentació, Bloc A, que s'ha d'emplenar en línia. Després, tota la documentació del Bloc B s'ha de presentar en paper amb les signatures corresponents.
BLOC A (s'ha d'emplenar en línia):
a) Formulari sol·licitud SISTRA
b) Memòria cientificotècnica (imprès 1)
c) Currículum de lequip del projecte
d) Pressupost (imprès 2)
e) Informe LIET (imprès 3)BLOC B (s'ha de presentar en paper amb les signatures corresponents, ordenada i identificada amb les lletres):
a) Una copia de la documentació en línea impresa i signada
b) Document de vinculació de l'IP amb l'entitat beneficiària
c) Declaració projecte original
d) Documents relatius a lentitat sol·licitant (La UIB s'encarrega de presentar aquests documents)
La UIB també sencarrega de presentar els documents que certifiquen que lentitat està exempta dIVA.4. RESOLUCIÓ
Les distintes fases de la resolució estaran disponibles al web del tràmit.
Documents i enllaços Documents i enllaços Diligència prèvia a la resolució provisional (Publicada 6/2/2020 )
5. JUSTIFICACIÓ
La convocatòria indica que s'ha de fer constar en les memòries justificatives que es redactin, així com en els treballs, els contractes de personal, les activitats, les publicacions, els documents o els actes públics relacionats amb la finalitat de la subvenció el patrocini de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Concretament, s'hi ha d'incorporar la imatge corporativa de la Direcció General d'Innovació i Recerca i una menció al finançament amb LIET. Una còpia d'aquestes publicacions s'ha de trametre a la Direcció General d'Innovació i Recerca
MODIFICACIÓ: s'hi ha d'incorporar la imatge corporativa de la Direcció General de Política Universitària i Recerca i una menció al finançament amb LIET