Ecologia interdisciplinària (EI)

Publicacions en revistes

  • Ramon, G.; Moyà, G., "Regímenes térmicos de los embalses de la Serra de Tramuntana (Mallorca). Estudio comparado", "Bolletí de la Societat d'Història Natural de les Balears", Volum 27, Pàgines 91-102, 1983. Article.
  • Martínez-Taberner, A., "La franja dunar de la Badia d'Alcúdia (Mallorca). I: Estat actual de la màquia de Juniperus oxycedrus ssp. macrocarpa (Sibth. et Sm.)", "Bolletí de la Societat d'Història Natural de les Balears", Número 27, Pàgines 7-22, 1983. Article.
  • Martínez-Taberner, A., "La franja dunar de la Bahia de Alcudia (Mallorca). II: Evaluación de una perturbación pírica, primeros resultados.", "Bolletí de la Societat d'Història Natural de les Balears", Número 27, Pàgines 23-32, 1983. Article.
  • Pericàs, J.; Martínez-Taberner, A., "Nitellopsis obtusa (Desv. in Lois.) J. Groves i Nitella tenuissima (Desv.) Kütz., dues carofícies noves per a la flora de les Balears", "Bolletí de la Societat d'Història Natural de les Balears", Número 27, Pàgines 209-212, 1983. Article.