Grup de Conservació del Patrimoni Artístic Religiós (CPAR)

Participació en congressos

  • Bauçà de Mirabò, C.; Gambús, M.; Tomàs, M.. , "La degradación y pérdida del pavimento cerámico de la iglesia de la cartuja de Valldemossa (Mallorca). Criterios de restauración y conservación". "IV Congreso GEIIC. La restauración en el Siglo XXI. Función/Estética/Imagen", Oviedo, Espanya, 2009. Dades de publicació: La restauración en el siglo XXI. Función, estética, imagen, Grupo Español del IIC, 2009. Presentació comunicació.
  • Gambús, M.. , "Coordinación mesa de debate 'Metáfora, belleza y contemporaneidad en el ámbito del culto'". "II Congreso Internacional Arquitectura Religiosa Contemporánea. Entre el concepto y la identidad", Orense. 12-14 noviembre 2009, Espanya, 2009. Membre del comitè científic.
  • Francesc Ramis Darder. , "Análisis histórico de la presencia de los hycsos en Palestina". "XXI Jornadas Bíblicas", Burgos, Espanya, 2009. Ponència.
  • Francesc Ramis Darder. , "Les citacions del Deuteronomi". "XLVIII Jornades de Biblistes de Catalunya.", Vic, Espanya, 2009. Ponència.
  • Andreu Josep Villalonga Vidal; Guillem Fiol Pons. , "El Santcrist del Noguer: estudi historicoartístic i diagnosi per imatge en el marc de la seva restauració". "XVIII Jornades d'Estudis Històrics Locals. La Ciutat de Mallorca i els segles del gòtic", Palma, Espanya, 2009. Dades de publicació: Institut d'Estudis Baleàrics. Presentació comunicació.