Biologia de les plantes en condicions mediterrànies

Tesis i treballs d'investigació

  • Fernando Dionel Cortés Giménez, "Estudio morfotaxonómico de las poblaciones de Diplotaxis ibicensis (Pau) Gómez Campo". Universitat de les Illes Balears, Espanya, 2021. Treball de Fi de Grau.
  • Miquel Capó Servera, "Aplicació de les sortides de camp com a recurs per a l'aprenentatge de la biodiversitat: el cas del Parc Natural de la Península de Llevant (Mallorca, Illes Balears)". UIB, Espanya, 2021. Tesi de Màster.
  • Emilio Palenzuela Campaner, "Permeancia de la cutícula del tomate 'de Ramellet': efectos genéticos y ambientalesJeroni". Universitat de les Illes Balears, Espanya, 2021. Treball de Fi de Grau.
  • Miquel Rosselló i Gelabert, "Efectos del desarrollo del fruto en la fotosíntesis neta y transpiración de planta entera". UIB, Espanya, 2021. Treball de Fi de Grau.