Consell de Govern
D'acord amb el que disposa l'article 25.3.b) de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (LRJAP i PAC), em plau de convocar-vos a la sessió ordinària de la Junta de Govern que tindrà lloc el dia 21 de març de 2001 a les 10 h en primera convocatòria i a les 10.30 h en segona convocatòria, a la sala de juntes de Cas Jai, amb l'ordre del dia següent:
1. Aprovació, si escau, de les actes de les sessions anteriors.*
2. Informació i ratificació, si escau, d'acords marc, convenis, protocols i contractes.
3. Nomenament de doctor honoris causa del senyor Cesare Segre.**
4. Nomenament de doctor honoris causa del senyor Antoni Martorell.**
5. Curs d'Especialista Universitari en Tecnologia Educativa: Disseny d'Entorns Tecnològics.
6. Curs d'Especialista Universitari en Gestió de Qualitat en Serveis Socials.
7. Nous plans d'estudis: Filologia Anglesa i Turisme (centre adscrit).***
8. Calendari del curs acadèmic 2001-2002.
9. Numerus clausus.
10. Assignació de l'àrea de coneixement de Fisioteràpia al Departament d'Infermeria.
11. Modificació de plantilla.
12. POA.
13. Enriquiment de l'estructura del professorat.
14. Informació del Consell Executiu.****
15. Afers de tràmit:
a) Col·laboradors.
b) Visitants.
c) Membres de les comissions que han de jutjar les places dels cossos docents.
d) Altres.
16. Precs i preguntes.
Palma, 14 de març de 2001
La Secretària General,
Margalida Gili
* Les esmenes que es vulguin fer a l'acta de la sessió ordinària de la Junta de Govern del dia 19 de febrer de 2001 i de la sessió extraordinària del dia 9 de març de 2001 s'han de presentar per escrit a la sessió del dia 21 de març de 2001.
** La documentació relativa a aquests punts està dipositada a la Secretaria General.
*** La documentació corresponent a aquest punt es troba al servidor «Sagrari» de la zona Son Lledó - Ethernet.
**** En aquest punt intervindrà el director de la Fundació Universitat-Empresa de les Illes Balears.
Membres de la Junta de Govern.