Consell de Govern
D'acord amb el que disposa l'article 25.3.b) de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (LRJAP i PAC), em plau de convocar-vos a la sessió ordinària de la Junta de Govern que tindrà lloc el dia 24 de juny de 2002 a les 10 hores en primera convocatòria i a les 10.30 hores en segona convocatòria, a la sala de juntes de Cas Jai, amb l'ordre del dia següent:
1. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió anterior.*
2. Informació i ratificació, si escau, d'acords marc, convenis, protocols i contractes.
3. Modificació de plantilla.
4. Proposta d'acord normatiu pel qual es convoquen places d'alumnes col·laboradors per al curs 2002-2003.
5. Denominació dels nous edificis.
6. Modificació del Reglament acadèmic.
7. Màster Universitari en Gestió de Recursos Humans i Consultoria Organitzacional.
8. Curs d'Especialista Universitari en Direcció i Gestió de Serveis Socials.
9. Modificació del Servei de Càlcul i Informatització.
10. Normativa sobre la composició i el procediment d'elecció del Consell de Govern provisional de la Universitat de les Illes.**
11. Reglament del Claustre constituent.**
12. Comissió per a la reforma dels Estatuts.**
13. Informació del Consell Executiu.
14. Afers de tràmit:
a) Col·laboradors.
b) Membres de les comissions que han de jutjar les places dels cossos docents.
c) Llicències per estudis.
d) Sabàtics.
e) Altres.
15. Precs i preguntes.
Palma, 18 de juny de 2002
La Secretària General,
Margalida Gili
* Les esmenes que es vulguin fer a l'acta de la sessió ordinària de la Junta de Govern del dia 8 de maig de 2002 s'han de presentar per escrit a la sessió del dia 24 de juny de 2002.
** La documentació relativa a aquests punts es va lliurar als membres de la Junta de Govern el proppassat dia 13 de juny de 2002.
Nota: En acabar la sessió se servirà un refrigeri d'acomiadament.
Membres de la Junta de Govern.