Consell de Govern
D'acord amb el que disposa l'article 14.2.a) de l’Acord normatiu 9717/2011, de 25 de febrer (FOU núm. 346, de 18 de març), pel qual s’aprova el règim de govern de la Universitat de les Illes Balears (ANRU), em plau de convocar-vos a la sessió ordinària del Consell de Govern, que tindrà lloc el dia 13 de febrer de 2018, a les 10.30 hores en primera convocatòria i a les 11 hores en segona convocatòria, a la sala d’actes de Cas Jai, amb l'ordre del dia següent:
- Aprovació, si escau, de l’acta de la sessió anterior.*
- Modificació de plantilla.
- Elecció dels representants dels estudiants a la Comissió d’Investigació.
- Aprovació, si escau, de l’Acord normatiu sobre política de digitalització de documents administratius de la Universitat de les Illes Balears.
- Aprovació, si escau, de la modificació del Màster Universitari en Filosofia.
- Aprovació, si escau, de la modificació dels títols de grau d’Enginyeria Telemàtica i d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.
- Informació del Consell de Direcció.
- Afers de tràmit.
- Membres de les comissions que han de jutjar les places dels cossos docents i de professorat contractat.
- Llicències d’estudis.
- Col·laboradors honorífics.
- Professors emèrits.
- Vènies docents.**
- Altres.
- Informació i ratificació, si escau, d'acords marc, convenis, protocols i contractes.
- Torn obert de paraules.
Palma, 8 de febrer de 2018
La Secretària General,
Antònia Paniza
* Les esmenes que es vulguin fer a l’acta de la sessió ordinària del Consell de Govern del dia 20 de desembre de 2017 s’han de presentar per escrit a la sessió del Consell de Govern del dia 13 de febrer de 2018.
** La titulació requerida al professorat que s’indica es troba a disposició dels membres del Consell de Govern al Vicerectorat de Docència.
Membres del Consell de Govern.