Consell de Govern
D'acord amb el que disposa l'article 14.2.a) de l’Acord normatiu 9717/2011, de 25 de febrer (FOU núm. 346, de 18 de març), pel qual s’aprova el regiment de govern de la Universitat de les Illes Balears (ANRU), em plau de convocar-vos a la sessió ordinària del Consell de Govern, que tindrà lloc el 18 de desembre de 2019, a les 10.30 hores en primera convocatòria i a les 11 hores en segona convocatòria, a la sala d’actes de Cas Jai, amb l'ordre del dia següent:
- Apro vació, si escau, de l’acta de la sessió ordinària del dia 8 de novembre de 2019.*
- Modificació de plantilla.
- Aprovació, si escau, de la modificació del catàleg del PAS.
- Aprovació, si escau, del pressupost de 2020.
- Elecció de representant del PAS al Consell Social.
- Elecció de representant dels estudiants al Consell Social, a la Comissió Electoral i a la Comissió Acadèmica.
- Aprovació, si escau, dels paràmetres de ponderació a les PBAU del grau de Nutrició Humana i Dietètica.
- Aprovació, si escau, de títols propis de la UIB:
- Expert Universitari en Prevenció de Drogodependències (Currículum Universal de Preve nció - UPC). Títol propi de la UIB (15 ECTS)
- Expert Universitari en Autoconeixement, Emocions i Diàleg al Segle XXI. Títol propi de la UIB (15 ECTS) (canvi de directora)
- Especialista Universitari en Comercialització i Distribució Turística. Títol propi de la UIB (30 ECTS) (canvi de títol)
- Aprovació, si escau, de les modificacions dels plans d’estudis oficials del grau de Medicina i del grau d’Enginyeria Telemàtica.
- Aprovació, si escau, de la convocatòria d’ajuts de pagament de matrícula de la UIB per als estudiants amb circumstàncies personals sobrevingudes o estructurals i estudiants amb la condició de refugiat o sol·licitant d’asil (any acadèmic 2019-20).
- Aprovació, si escau, dels complements retributius del professorat de Campus Digital - illes.
- Aprovació, si escau, dels increments d’activitat docent.
- Estades breus de professors convidats (primer semestre de 2020).
- Informació del Consell de Direcció.
- Afers de tràmit:
- Membres de les comissions que han de jutjar les places dels cossos docents i de professorat contractat.
- Llicències d’estudis.
- Col·laboradors honorífics.
- Altres.
- Informació i ratificació, si escau, d'acords marc, convenis, protocols i contractes.
- Torn obert de paraules.
Palma, 11 de desembre de 2019
La Secretària General,
Antònia Paniza
Membres del Consell de Govern.
* Les esmenes a l’acta de la sessió ordinària del Consell de Govern del dia 8 de novembre de 2019 s’han de presentar per escrit com a màxim 24 hores abans de la sessió del Consell de Govern del dia 18 de desembre de 2019.