Consell de Govern
Convocatòria ordinària del Consell de Govern de dia 8 de febrer de 2022
D'acord amb el que disposa l'article 14.2.a) de l’Acord normatiu 9717/2011, de 25 de febrer (FOU núm. 346, de 18 de març), pel qual s’aprova el regiment de govern de la Universitat de les Illes Balears (ANRU), em plau de convocar-vos a la sessió ordinària del Consell de Govern, que tindrà lloc el dia 8 de febrer de 2022, a les 10.30 hores en primera convocatòria i a les 11 hores en segona convocatòria, i que es durà a terme a l’aula 1 de l’edifici Beatriu de Pinós amb l'ordre del dia següent:*
- Aprovació, si escau, de l’acta de la sessió anterior**
- Modificació de plantilla
- Modificació de la relació de llocs de treball del PAS
- Aprovació, si escau, de l’adscripció d’investigadors a l’Institut d’Estudis Hispànics en la Modernitat (IEHM)
- Aprovació, si escau, de la modificació de l’Acord normatiu 8879/2008, de 19 de desembre, pel qual s’aprova el document que regula el còmput de l’activitat docent del professorat de la Universitat de les Illes Balears
- Aprovació, si escau, de la modificació de l’annex 1 (Paràmetres de ponderacions de les matèries per a la nota específica) de l'Acord normatiu 12189/2017, de 20 de febrer, pel qual es regula l’accés i admissió als ensenyaments oficials de grau
- Aprovació, si escau, de la implantació del doble grau d’Educació Infantil i d’Educació Primària
- Aprovació, si escau, de la modificació del grau de Medicina
- Aprovació, si escau, dels increments d’activitat docent
- Aprovació, si escau, dels complements retributius del professorat de Campus Digital - illes
- Informació del Consell de Direcció
- Afers de tràmit:
- a) Membres de les comissions que han de jutjar les places dels cossos docents i de professors contractats
- b) Llicències per estudis
- Informació i ratificació, si escau, d'acords marc, convenis, protocols i contractes [relació] [convenis] [convenis CEP] [convenis EDUIB]
- Torn obert de paraules
Palma, en la data de la signatura electrònica
La Secretaria General,
Irene Nadal
* La sessió pot ser enregistrada d’acord amb les previsions de l’apartat 1 de l’article 18 (Actes) de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic. En conseqüència, el fitxer resultant de l’enregistrament pot acompanyar l’acta de la sessió, sense necessitat de fer-hi constar els punts principals de les deliberacions.
Així mateix, si escau, s’enviarà un document amb les instruccions (tècniques) per al seguiment de la sessió del Consell de Govern.
** Les esmenes a les actes de la sessió ordinària del Consell de Govern del dia 16 de desembre de 2021 i de la sessió extraordinària del dia 20 de desembre de 2021 s’han de presentar per escrit, per via electrònica, fins a vint-i-quatre hores abans de la sessió del Consell de Govern del dia 8 de febrer de 2021.
Membres del Consell de Govern.