Secretaria General
Secretària General
Competències
Dirigir i coordinar les funcions referents a:
- Formar i custodiar els llibres d'actes dels òrgans col·legiats ordinaris de caràcter general de la Universitat.
- Expedir els documents i certificats de les actes i els acords dels òrgans col·legiats ordinaris de caràcter general de la Universitat i dels actes o fets que presenciï en la seva condició de Secretari General o que constin a la documentació oficial de la Universitat.
- Fer la funció de secretari dels òrgans col·legiats ordinaris de caràcter general de la Universitat.
- Encarregar-se de la recepció i custòdia de les actes de les proves d'avaluació realitzades.
- Custodiar l'arxiu general i el segell oficial de la Universitat.
- Elaborar la Memòria anual d'activitats de la Universitat.
- Dirigir i coordinar les funcions referents a: les publicacions oficials de la universitat (FOU), l'assessorament jurídic i la tramitació dels convenis.
- Gestionar la seu electrònica.
- Totes aquelles funcions que li atribueixin la legislació vigent, els Estatuts i els reglaments de la Universitat, així com les que li encomanin el Consell de Govern i el Rector.
Serveis o unitats dependents
- Registre General
- Arxiu General
- Servei d’Assessorament Jurídic
- Consell Assessor d’Administració Electrònica
- Centre d’Estudis de Postgrau i les comissions que en depenguin
Vicesecretari general
Sr. Jeroni Reynés Vives
Son Lledó