Convocatòria
Us convoc, a l’empara del que preveu l’article 40.7 de la normativa electoral (Acord normatiu 9580/2010, del dia 21 d’octubre), a la sessió extraordinària del Claustre, que tindrà lloc el dia 8 de febrer de 2012, a les 9.30 hores en primera convocatòria i a les 10 hores en segona convocatòria, a la sala de reunions de Cas Jai, amb l'ordre del dia següent:
Punt únic. Elecció dels representants dels degans de facultat i directors d’escola i dels representants dels directors de departament i d’institut universitari de recerca al Consell de Govern.
Palma, 25 de gener de 2012
La Rectora,
Montserrat Casas
Membres del Claustre.
Extracte de la normativa electoral aplicable a les eleccions a realitzar a la sessió del Claustre
De conformitat amb el que estableix l’article 43.3 de la normativa electoral de la Universitat de les Illes Balears, els claustrals han de presentar la seva candidatura com a integrants del Consell de Govern mitjançant escrit adreçat al Secretari General i presentat al Registre General de la Universitat (Son Lledó) o als registres de les seus universitàries de Menorca i d’Eivissa i Formentera, fins a les 13 hores del dia 7 de febrer de 2012.
En aquestes eleccions s’admetrà el vot anticipat amb caràcter general, tot i que el vot presencial anul·la el vot anticipat. Per exercir el vot anticipadament s’han d’utilitzar dos sobres: el petit ha d’incloure la papereta electoral i a l’exterior s’hi ha indicar el procés electoral de què es tracta; el sobre gros ha de contenir el sobre petit amb la papereta i una fotocòpia del DNI, passaport, permís de conducció amb fotografia impresa o document universitari que acrediti la personalitat del votant, i a l’exterior del sobre s’hi ha de fer constar que es tracta d’un vot anticipat, el destinatari (el Secretari General), el remitent (nom del votant) i la indicació del procés electoral de què es tracti.